maandag 25 maart 2013

# Ding 5

Zoekopdracht "Esther Hoogendijk" op google.nl en mijn oude Hyves profiel foto komt tevoorschijn.  Eigenlijk moet 'Hyves" maar eens verwijderen. Ook mijn profiel foto van Facebook komt naar voren. Dit is precies wat ik had verwacht, meer vind ik gelukkig niet. Veel informatie over “Esther Hoogendijk” is er wel, maar dat gaat niet over mij maar over een kunstenares uit Utrecht. Wat ik wel heel vreemd vind is dat ik tijdens mijn zoekopdracht ook een foto van mijn vriendin tegen kom, en nog even verder scrollen en ik kom een foto van een oud collega tegen. Volgens mij heeft dit met mijn oude Hyves profiel te maken, ik ga het eerdaags eens uitzoeken.

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar, gegevens blijven altijd actief op Internet,ze zakken hoogstens wat weg.

    BeantwoordenVerwijderen