donderdag 28 maart 2013

# Ding 6 Twitter


Persoonlijk heb ik niets met Twitter. Op werkgebied vind ik Twitter een fijn medium. Soms is het best lastig om een leuke of juist serieuze boodschap over te brengen in slechts een paar tekens. Maar door een link te plaatsen in je tekst kun je vaak een soort intro tekst schrijven. Zoals ik al zei, persoonlijk Twitter ik dus niet. Ik zou best wat interessante mensen of bedrijven willen volgen, maar dan zou ik echt een volger worden. En voor dat ik er erg in heb kijk ik elk half uur op mijn telefoon welke berichten er zijn achtergelaten. Ik wil er liever niet zoveel tijd aan besteden. Voor nu gebruik ik alleen Facebook en misschien binnenkort toch ook wel Pinterest. Maar ik wil niet teveel sociale media sites gebruiken, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat het (te) veel tijd kost. (En het voor mij wel een beetje verslavend is, om te kijken wat er allemaal gaande is.)

1 opmerking:

  1. In de rij bij de kassa ving ik een flard van een gesprek op: "het kost zoveel tijd, en het werkt zo verslavend, voor ik het weet check ik weer mijn mobiel om te kijken. Ik probeer af te kicken, maar dat lukt niet erg."
    Ra, ra, waar dit over ging.

    BeantwoordenVerwijderen