dinsdag 16 april 2013

# Ding 10

Mijn favoriete Dingen zijn Ding 2 Symbaloo en RSS en Ding 4 Google Drive, omdat deze Dingen nieuw voor mij waren. Mijn favorieten overzichtelijk in een scherm, privé erg handig én leuk. En Google Drive gelijk toegepast in mijn werkzaamheden. Dus kan ik concluderen dan de 10Dingen cursus voor mij een goede cursus is geweest. En door deze cursus besef ik dat je echt moet blijven ontdekken, steeds weer. (en vooral ook online.) Bijdragen aan de bibliotheek 2.0, kun je doen door zelf een blog te schrijven, actief content te plaatsen op Facebook, Twitter of iets dergelijks of door recensies over boeken en/of films online te plaatsen. Maar ook door leden hierop te wijzen. Ik vind het belangrijk dat je er enthousiast over bent, en dat het bij je past. En blijven ontdekken/verdiepen. En dan als laatst:




10Dingen was voor mij: leerzaam ook al denk je dat je de meeste Dingen wel weet, je kijkt toch weer even verder dan anders. En zo heb ik van de tien Dingen toch weer twee nieuwe Dingen geleerd! En ik zal zeker af en toe nog eens een kijkje nemen op de 23Dingen site.

2 opmerkingen: