vrijdag 5 april 2013

# Ding 8

Een tijd geleden, nog op mijn oude telefoon, heb ik de bibliotheek app uitgeprobeerd. Ik vond het niet prettig dat je maar één vestiging kon selecteren. Ik wilde deze app nu opnieuw bekijken, om te zien of er al wat veranderd is. Maar nu heb ik een Windows 8 phone, en daar is helemaal geen bibliotheek app voor. (nog een negatief punt dus over de biebapp)


Het zou prachtig zijn, als heel ‘mijn bibliotheek’ beschikbaar is als app. En je dus via deze app kunt reserveren, je gegevens kunt beheren, je reserveringen kunt bekijken en ga zo maar door. Dan natuurlijk wel voor heel Bibliotheek Kennemerwaard en niet voor één vestiging hiervan… nog even wachten denk ik.

1 opmerking:

  1. Je hebt helemaal gelijk, tot nu toe is de bibliotheekapp niet helemaal doorontwikkeld.
    En kennelijk is de androidapp nog helemaal niet onwikkeld.

    Ik mis bij jou 'ding 7' sociale netwerken; vergeten of nog even uitgesteld?

    BeantwoordenVerwijderen