dinsdag 16 april 2013

# Ding 9

Toevallig heb ik laatst een cWise profiel aangemaakt in ‘Mijn bibliotheek’ om eens te zien wat je met dat profiel allemaal kunt doen. Ik vind het erg leuk dat op alles een reactie kunt achterlaten en dat anderen daar dan weer op kunnen reageren. Het is misschien nog wat stijf en simpel weergegeven maar het begin is er zeker. Dan over de Aquabrowser van Hollandnet. Ik heb een account aangemaakt via My Discoveries. Het is overzichtelijk en door te klikken op uitgebreid kun je heel gemakkelijk zoeken. Maar het ging om het sociale aspect. Ik vind zelf cWise overzichtelijker op dat gebied, maar dat kan ook komen omdat ik daar meer ervaring mee heb.

1 opmerking:

  1. Een verlanglijstje aanmaken vind ik nog wel het meest aantrekkelijk, maar erg 'sociaal' is dat nou ook weer niet, natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen