dinsdag 5 maart 2013

# Ding 1 Start

Een blog aanmaken, de eerste keer dat ik dat deed is iets van vier of vijf jaar geleden. Tijdens mijn eerste of tweede studiejaar MIM. Nu begin ik weer opnieuw. Nog steeds moet ik wennen aan het bloggen. Ik heb nog snel even gekeken of mijn oude blog nog bestaat, om te achterhalen waar ik toen mee bezig was. Helaas ik kan er niets meer van terug vinden.

Maar daar gaan we dan, na een late start begin ook ik met 10 Dingen. Mijn blog heb ik drie weken terug al wel aangemaakt, nu net een sjabloon uitgezocht, en dan nu staat eindelijk mijn eerste bericht erop. Het tweede Ding volgt snel.

(En ik heb het stiekem al uitgeprobeerd Ding 2, ik ben nu al fan van symbaloo)

1 opmerking:

  1. Yes, Esther, de start is gemaakt en nu in vliegende vaart verder.
    Ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen