dinsdag 5 maart 2013

# Ding 2 Mijn nieuwe startpagina

Leuk, Symbaloo je persoonlijke startpagina.
Wat mij gelijk aanspreekt is dat het lijkt op mijn telefoon (besturingssysteem Windows 8, bestaat uit blokjes!). Snel aan de slag dus om mijn favoriete websites toe te voegen aan mijn Symbaloo pagina. Dit had ik gelukkig snel voor elkaar. Omdat ik er zo enthousiast over ben, heb ik gelijk een tabblad voor mijn vriend aangemaakt. Benieuwd wat hij ervan vindt. Ik ga deze site ook zeker op mijn werkplek gebruiken, veel handiger dan favorieten en het ziet er nog eens leuk uit ook.

Dan RSS, eigenlijk heb ik daar nooit bewust gebruik van gemaakt. Maar het volgen van blogs, wanneer deze zijn toegevoegd op Symbaloo, gaat zo wel heel gemakkelijk. 

www.symbaloo.com is vanaf heden mijn nieuwe startpagina. Ik ben er blij mee! Bedankt dus Ding 2.

(Helaas zoeken wij met man en macht naar een baan voor mijn vriend. Maar vacaturesites met RSS feed en die vervolgens toevoegen op Symbaloo, dat werkt geweldig en overzichtelijk!)

1 opmerking:

  1. Symbaloo is idd veel overzichtelijker en gezelliger dan igoogle. Igoogle vervalt en symbaloo ziet er wel zo leuk uit met die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen